En bra helg

redags spelade Tomas Ledin i Begs Slussar, jag, Freddy och Simon drog dit, satt på en filt och bärsade. Fint var det, sen vandrade vi längs kanalen mot Freddy där vi passerade "mördarflygarna" som var gigantiska som bålgetingar och flög runt en, obehaglig skit där. Efter en kort stund hos Freddy drog vi vidare till Simon, det var nice! Hans grannar hade gift sig och det var fest, haha fan vad kul. :) Spelade även wii och jag älskar spjutkastning, får sådan kick när det går bra.

Lördagen blev en vilodag, mådde som man förtjänade. Tog det lugnt mest, hängde även med Freddy med fam till något ställe där dem sålde rätt roliga saker.

Idag följde jag även med Freddy med familj till Örebro, slottsguiding. Rätt spontant, men det är så det ska va.

Sunset
Var bara tvungen att lägga upp denna bild, en kväll i maj då jag och min käre vän Lise satt vid ån och livsfilosoferade..

<3
Vill även gratulera Linnea på hennes 19-års dag:)


Kommentarer
Postat av: Lina

gratta henne från mig !! :D

2009-07-21 @ 15:37:49
URL: http://haraldzzon.blogg.se/
Postat av: soulieeeeeee

HAHAHAAH vet du jag skrev ditt bloggnamn fel o hamande någon annanstans och läste ett inlägg och blev chockad jag bara wtff ebba har förändrats men shit va ja har missat mkt i hennes liv hHAHAHAHAH ja dööör!

2009-07-25 @ 02:07:42
URL: http://assuefacente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0