Vilken vacker dag.

Igår så tappade jag bort mitt busskort på vägen hem från stan, vilket jag är rätt så tjurig över mig själv! Kunde inte göra något annat än att gå till rektorn idag och köpa ett nytt, då får jag utnyttja det mer också.. Det här är verkligen 3:e gången jag tappar bort mitt busskort, under min gymnasietid. Altså en gång per år. haha, fifan.
Men trots det så var det såhär jag kände: Solsken och glädje, hopp om lycka i luften. Bra var det.


Min tröghet kan man ju diskutera btw. Fast inte idag! Nu är jag galet trött. Efter maten så gick jag och vila, men bara en liten stund, somnade knappt. Stolt! Sen vi (familjen) på Semestersvenskar och Solen i Ögonen, Lars Winnerbäck dokumentären. En bra kväll, ja visst.

Imorgon fyller Niama (även kallad Tabbon) år! 19 år fyller den jäveln och den här gången ska jag komma ihåg att gratta dig på rätt dag! ;) Snart ses vi Nemmas :D
 
Ska ta mig något gott att dricka, sen en rökpaus. Sen blir det fan sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0