Tjabba

Igår innan jag somnade fick jag ett ryck, jag fick för mig att jag skulle städa mitt rum! Så nu är det gjort. Så då utnyttjade jag min engergi på ett sätt. Även fast jag somnade sent så vaknade jag endå skapligt pigg idag!
Idag var det skola, fick nya scheman och sådär.. Spännande, slutar en timme senare någon eller några dagar i veckan, men det kan jag leva med, haha!
Efter skolan så satt jag kvar med Lise och Linnea. Sen skulle jag och Lise ta bussen till Netto. När vi står på Resecentrum och fryser och ser att ingen buss mot Netto går förens om ett tag så fick vi den spontana idén att vi skulle ta pendeln till Norrköping. Så det gjorde vi, tog sedan spårvagnen till stan och gick runt där, slutade med käk, sen en sväng på Ica.
Kom hem för sisdär en halv timme sedan. Längtar tills det är dags att sova, ska bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0