Dom senaste dagarna

Har inte skrivit här i på några dagar. Då kan jag lika gärna göra det nu innan jag blir allt för trött och somnar..
Mycket som har hänt på kort tid. Ever changing.
I söndags så var jag ute med Linnea i Tinnerö. Det var runt -17 och vi var ute i timmar. Fick mig en lång promenad, och blev allmänt glad. Sen när jag kom hem blev det att göra sig iordning, dricka några bärs och sen ta bussen till Hejdegården för att dricka öl med Linnea, Erik och Micke. Det var soft.

I måndags så sov jag ut, sen var jag med Freddy och Muffe. Vi var i Ekholmen, sen drog vi till diverse ställen. Buss 4-life asså, haha. Senare på kvällen gick vi hem till Freddys kompis Ola.
Jag har då inte den blekaste aning vad jag gjorde i tisdags, förutom sov då. Var nog bara hemma och chilla, skulle jag tro..
I onsdags var en jobbig dag. Min älskade hund, Tindra vilar nu i frid. Hon fick leva 15 år. Det är mycket för en hund. Så du fick ett långt och bra liv. Du har det bra nu i himmlen och jagar harar.. <3 Men även fast jag vet att du har det mycket bättre nu så står jag inte ut med tanken att veta att jag aldrig mer kommer få se dig. Det är det som är jobbigt. Me love you.

Senare på onsdagskvällen kunde jag inte sitta hemma mer. Jag behövde verkligen komma ut och tänka på annat.
Så då gick jag till Ekh och mötte upp Linnea, vi drog in till stan och sådär. Sen träffade vi Freddy och Ola. Vi gick en promenad. Slutligen hamnade vi på resecentrum och värmde oss i värmerummet på spår 2. Satt där en stund, sen kom Muffe och gjorde oss sälskap.

Igår (torsdag) så var det skola igen då. Rätt så slappt med temavecka som vi har, så hela den här veckan har vi jobbat i grupper. Nice. Jag följde med Linnea till stallet också.
Efter skolan så drog jag hem och vilade ett tag. Sen drog jag in på stan och mötte Muffe och Freddy. Vi hoppade på 1:an och drog till Linnea där Ludde, Axel, Ari, Niklas, och Lillen och Maria  var. Senare på kvällen kom Lise också! Chillade där hela kvällen och sov där.


I morse när vi vaknade så chillade vi och sen så gick vi mot Preem. Köpte lite nödvändheter och sen gick vi till Utsiktsplatsen! Det var grymt fint väder ute, så man vart ju inget annat än glad.
Har varit as flummig idag, skrattat as mycket. Så det ska va ju..


 



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0