Bra dag



Som ni hör på rubriken så har jag haft en bra dag! Dagen började med att jag vaknade ca 07.45, då skyndade jag mig med alla sysslor man gör på morgonen. Sen åkte jag till skolan. Första lektionen var Indesign, verkligen svårt (enligt mig), kanske för at jag är så glömsk av mig och glömmer precis allting, vad vet jag.. Sen var det Naturkunskap. Efter skolan så åkte jag hem. När jag kom hem så frågade min bror mig om jag skulle med han till stan, jo visst. Men det blev aldrig något stan. Först så åkte vi till pappas jobb för att kolla om fader vår var där, men nej han var i Norrköping och kom inte tillbaka förens 2 timmar senare. Då drog vi och käka mat, sen åkte vi till Resecentrum där Crille köpte sin tågbiljett mot Arlanda (han bestämde igår att han ska åka till Thailand på söndag helt själv). Sen så drog vi till pappas jobb igen och väntade in honom. Det är alltid kul att komma tillbaka dit, det är hederligt där, folket är schyssta och så vidare. När kände att vi spenderat för mycket tid där så drog vi vidare mot nästa plats, Ljungsbro. Jag träffade Kevin (Min brors son) idag :D Han har vuxit så mycket och är så himla söt, han lekte hela tiden, med sina bilar, leksaker, kurragömma, med skivor o.s.v. Fett söt verkligen. Nu sitter jag här hemma. Väntar på att något bra på tv  ska börja. Ikväll är det där pogrammet om svenskar i Thailand, det är kul att se på! Igår beställde Crille sin biljett till Thailand, som jag nämnde så åker han på söndag och ska dit ensam. Det låter rätt modigt, han tog inget avbeställningskydd och har inte heller bokat hotell. Han vill se vart han kommer och inte bo på samma ställe hela tiden.  Kommer bli rätt tomt utan honom i två veckkor. He-he. Jag är trött, ska bli skönt att sova sen. Yes fan, då somnar jag på störten skulle jag tro.

Imorgon blir det kul iaf.. Hörs då eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0