tralalaa

Duktig är jag. Som fan! Det är så det ska va ju. Sitter i skolan nu och har en lång lektion, nämligen Web design. Slutar inte förens 15.10 om jag minns rätt, och då ska jag gå på stan med Niama! Jag har inte orkat uppdatera på några dagar, har endå inte haft något speciellt att säga. Sa hejdå till brorsan i söndags som åkte till Thailand, fan vad orättvist! Men det är han värd. Och i måndags så sov jag i hans lägenhet som jag kommer ta väl hand om under hans vistelse i Thailand;) Diskade massor och fixade där.. Det är värsta kul ju, typ iallafall. Jag längtar tills jag får skaffa en egen lägenhet.
Igår så drog jag och Freddy till Norrköping, vi åt pizza på ett as gott ställe. Pan Pizza is the shiet..
Jag vill ha sommar, sommar och sol.. Det är vad jag vill ha, och en dag ska jag få det. Kanske på min födelsedag som är den 22:e juli? Eller på Linas födelsedag som är den 7:e juli? Who knows, but I know what I want.. Fan jag är trött och låter bara tagentbordet ta mig dit det själv vill. Det tycker jag är schysst gjort av mig. Inte alla som låter tagentbordet bestämma över vad som ska stå. Japp, hadderaja!! 

Mina ögon dom svider och solbrännan glider. I sommar är det jag som är kung! Fattaru elller ska jag ta det en gång till? Säg bara till, om du vill. Jag fixar det här, aarrråå. Det blir kul ju..
Nu har nätet kommit igång, wowowowo!!

Kommentarer
Postat av: Lina Haraldzzon

Du och jag ska festa när jag fyller gumman :D <3

2009-02-05 @ 17:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0