Tjenare

Förut när jag vaknade var hela världen vit, och då förstod jag att vintern har kommit hit. Undrar hur länge den är för att stanna denna gång. Förmodligen inte längre än avståndet från mig till tv-n är.
Igår var en lång och trött dag. Pratade med Crille innan skolan. Han verkar ha det bra i Thailand. Sen drog jag till skolan. Det var rätt kul igår faktiskt, höhö! Men efter skolan så drog jag hem och lämnade min tunga väska, sen drog jag in till stan igen och träffade Linnea. Några minuter senare träffade vi även Ludde också! Och då började vi våran färd bortåt från stadens hets. Träffade Anton, Roy och Rick. Trevligt där. Kom hem någon gång under kvällen och då blev det bara chill framför datorn och sen sängen.
Idag har jag sovit ut, så himla skönt det var. Igår kunde jag knappt hålla ögonen öppna, men idag är det andra grejer asså, pigg och glad. Peppad som fan är jag, för helgen! Det här kan bli kul, det här ska bli kul, det BLIR kul ju!

Kärlek och respekt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0