Sniglar kryper sakta fram

Dagen har varit seg. Sov fram tills någon gång. Har bara varit hemma och blivit "förslappad" dvs sjukt seg och trött även fast jag sovit massvis.. Visste att jag var tvungen att åka till Ljungsbro också för att jag skulle diska åt min bror som kommer hem från Thailand inatt. Så jag tog mitt arsle och gick mot bussen. Kom dit för två timmar sen kanske, har diskat lite, men det är ju så mycket och diska är inte det roligaste. men det mesta har jag diskat nu, tar resten senare. Jag håller på att laddar ner Kniven i Hjärtat nu. Bra serie som gick på tv år 2004. Kommer ihåg det var när jag låg hemma och hade körtelfeber. Snart kommer Freddy över hit, blir några bärs och titta på det.. Eller något annat.

Ska bli kul att träffa Christian imorgon (brorsan), han har nog mycket att berätta om resan. Kul, jag längtar tills jag ska dit.. Bara 2 år kvar. he-he..


Kommentarer
Postat av: Lina Haraldzzon

sniglar :D :D :D

2009-02-28 @ 00:06:05
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0