Sjuka drömmar

Jag brukar nästan jämt komma ihåg vad jag har drömt om natten innan, drömmar kan vara så störda ibland, som i natt så drömde jag att jag hade börjat i en ny klass. Och i den klassen så var alla helt cepe tror jag, jag minns att vi åt rotmos och helt plötsligt så tar en tjej upp en näve rotmos i handen och kastar mot läraren, alla började skratta och jag och en kompis blev sjukt irriterade och börjar skrika på henne. Helt plötsligt så står jag på resecentrum och där tog en helt annan historia vid. Hehe..

Anyways idag sov jag till 14.30 och inget alls har hänt idag. Jag har bara suttit vid datorn och inte gjort något vettigt, men nyss kom mamma hem så jag ska äta snart och sen göra mig iordning. Ikväll ska jag träffa några kompisar. Blir förmodligen att dricka några bärs och softa. Det blir nice. =)

dröm
Nattens mystik, våra drömmar

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahha det är mysko det dära med drömmar allså :O Inatt drömmde jag att Maria (läraren) skulle bjuda mig och nåra på mat xD

2009-03-04 @ 09:41:52
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0