Godermorgon!

Mamma väckte mig för en stund sedan och sa något med "Nu får du gå upp", vet dock ej om hon hade försökt väcka mig innan det eller ej.. Jag gick illafall upp, men trött som ett svin känner jag mig. Jag vet SÅ väl varje dag att jag kommer vara jätte trött på kvällen och då tänker jag jämt på hur skönt det ska bli att sova.. Men när kvällen kommer så försvinner min trötthet, eller är det jag som jämt hittar något intressantare att göra så den tycks försvinna för stunden iallafall. Men när jag väl ligger ner i sängen så somnar jag. Fan IKVÄLL ska jag verkligen lägga mig i tid, alltid värt ett försök ju. Hur som helst ska jag snart dra till skolan. Idag är det någon East Fm grej på stan, tror band ska uppträda eller nåt, Var något som East Fm och Skylten har ihop tror jag. Dit ska jag iaf, stora torget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0