Ett ögonblick från vardagen

Snart har ännu ett lov paserat. Känns ju både och. Bra på ett sätt för det ska faktiskt bli kul att komma till skolan och träffa kompisar o.s.v. Har ju faktiskt vilat en hel del detta lov, nästan för mycket. Har ibland känt mig "försegad", vilket inte har varit så uppskattat. Men nu borde jag ju som sagt ha fått nya krafter för mer skola.. Nästa lov blir ju sportlovet och då lär det ju vara vårigt ute. Kommer bli fett! Då kan man göra massor saker. Vårkänslor, leenden som smittar, solsken, knoppar.
I går så gick jag ut på krogen med Freddy, Kim och krumme. Gick till några olika ställen osv. Jag satte mig på den näst sista bussen hem och då bestämde jag mig för att dra förbi och hälsa på Carl. Så resten av natten spenderades hos Carl med diverse folk. Kul haha. Sov där.
Idag har jag inte gjort så mycket. Varit hemma och lagat lite mat, suttit vid datorn och så. Det har snöat as mycket idag, fett vackert. Jag funderar starkt på att dra ut och göra en snölykta, det är ju så himla mysigt ju. Men latheten säger ifrån, får se om jag ska trottsan eller ej..
Jag är hur som helst väldigt trött så jag kommer förmodligen somna tidigt ikväll och förhoppningsvis drömma någon kul dröm. Älskar att drömma roliga drömmar. Vem gör inte?




Kommentarer
Postat av: Bella

ha en bra kväll!

2009-02-22 @ 20:59:22
URL: http://bellablogg.se
Postat av: soulie

oh så sööööööööt

2009-02-26 @ 18:09:05
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0