Alla hjärtans dag

Det måste ha varit en bra dag för alla dem som firar den här högtiden, alla hjärtans dag. Underbart väder har det ju varit så man blir ju glad av det! Jag tog mig en promenad allt.. Igår däremot var det en helt annan dag, nämligen fredagen den 13:nde. Det var en kul dag, det blev fest i Ryd! Kul var det.. Träffade massor roligt folk. Sånt gillar vi.. Efter festen så drog jag, Linnea, Axel, Niklas, Lillen, Hallic, Eddie, Myran, Bawan, Amanda Micke och Olle hem till Micke..  Chillade där ett tag och sen styrde jag och Eddie mot Åbylund. Sov där.
Inget otur hände igår, bara en tabbe, JAG TRILLADE, hehe!

Ikväll hoppas jag det händer någonting kul





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0