Ahh

Igår var jag på Hamlet med Freddy, över lite alkohol och sådär. Kan nog ha blivit mer än vad vi först anat, iallafall för mig. Men jag antar att det är så det ska va, iallafall ibland. Dock är jag ett klantarsle, klart som fan jag tappar Freddys Jegermeister i marken, i sisådär tusen bitar.. Oj då. Vi mötte Simon också, sen åkte vi 3 mot Hjulsbro, stannade till på Shell och så. Nu undrar mina föräldrar vad jag gör uppe.
Mamma: Ebba har du inte gått och lagt dig än?
Jag: Va?
Mamma: Ja har du varit uppe hela natten och inte gått och lagt dig än?
Jag: Nej? Jag gick upp nyss
Mamma: Det är bra.
Mamma till pappa: Nej det hade hon inte. Hon gick  upp nyss!

Försöker vända tillbaka på dygnet nu. Det är jag glad över. Fast egentligen vaknade jag p.g.a vätskebrist. Sjukt törstig var jag. Men ska vara vaken nu när jag endå är uppe. Vet inte vad som händer idag. Men vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0