1:a december

Tiden går fort. Sommar nyss. Vet inte varför jag jämt måste påpeka det här, men varför hänger jag inte med? Jag är kvar i det förflutna. Vet inte vad jag ska säga, men jag är verkligen det. Eller är det för att det har hänt så många roliga saker den här hösten så att tiden bara har hoppat hit? Men nae jag förstår inte. Men men.

Det är jävligt skönt att det är första december idag. För då kanske tiden bara kan gå och att det blir vår snart? För på våren slipper man bli nere så fort det händer något, slipper vara så jävla känslig för allting, slipper tänka så dåliga tankar och slipper framför allt vara så himla trött! Måste även påpeka att på våren och sommaren så slipper man även snö, blask, kyla.. Men okej jag måste väl erkänna att jag samtidigt tycker att vintern är lite mysig. Alla årstider har sin charm. Men det blir lite mycket med typ ett halvtårs nedstämthet.

Men ja. Ska gå och lägga mig snart. Ska upp tidigt i morgon, typ vid 6. Mestadels för att jag ska vara sjukt trött i morgon kväll (då jag har bestämt mig att inte sova efter skolan) så jag kan lägga mig skapligt i tid för att inte stänga av larmet på torsdag då jag måste gå upp vid 5. Stockholm baby


Jaja. Det räcker för mig tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0