Vandring i skogen

Gick ut och solade förut, samt en skvallertidning i min hand. Satt väl där ute i någon timma iaf, men sen tog min boringhet över, var tvungen att göra något. Då kom jag på den brillianta idén att gå en promenad i skogen och se vad den har att erbjuda, tog även med mig lite att äta. Och kolla här vad jag såg:

råjii
Vad är det som gömmer sig bland buskarna?
<3
<3
s
Hallon är gott

kantareller

aa
mera svamp.. Imorgon blir det svampmackor ;)

Jag älskar att vistas i naturen, det är bland det bästa jag vet. Känner harmoni då, älskar att njuta av fåglarnas lugna stämma och vindens susningar bland träden. Att gå i skogen är så jäkla avkopplande så det inte är sant! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefina bilder! :D

Miss u :(

2009-08-09 @ 20:57:02
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0