Nollningen samt kräftskiva!

I fredags förstår ni hade vi på Infokomp nollning (ska jag vara ärlig antar jag att alla andra också hade det). Vi möttes utanför skolan alla 0:or, 2:or och 3:or och sen bar det vidare till Berzan.

Väl framme så började det regna, alla satt under taket och sökte skydd. förutom nollorna som var tvungna att utföra diverse saker far away från takets gränser ;)

Någon/några timmar senare (hur ska jag veta?) var de flesta fulla, glada och blöta.. Alla gick runt och minglade omkring. Erik och jag gick och sa sanningen till alla, att vi är maskar allihopa, kommer fram när det regnar.. "Du är en mask" "Du har bara inte erkänt det än"  O.s.v

Sen drog de flesta till Keep it Louder. Fick sälskap av trevliga människor dit. Sen tappade jag bort dom, men beger mig till publiken och hör någon känd låt, Adam Tensta tror jag det var.. Och wipps så har jag träffat Niama och Inez! ;D Sen märkte jag att jag tappat min plånbok.. Oj då, inte bra inte bra. Fick skjuts hem av Inez (tack:) och väl hemma ringer jag och spärrar mitt kort, byter om och somnar..

Vaknar upp glad lördag morgon, loggar in på bilddagboken där jag fått ett medelande, en kille i media ettan har hittat min plånbok vid Berzan, fan vad glad jag blev! Tack så mkt du din snälla nolla, haha..  Bra människor = guld.

Senare på eftermiddagen så bär det av till Kim i Ljungsbro, där möter jag dem andra. Sen hade vi kräftskiva, gott som fan.. Drog hem till Freddy efter att ha somnat på golvet..
Vaknar upp idag.. Mår bajs som inihelvete.. Där kom förkylningen från fredags. Var blöt från topp till tå bokstavligt talat, inte lite heller.. Dyngsur..

Så idag har jag druckit varmt vatten med honung i mängder, ätit halstabletter.. Och ätit god mat.. Hoppas det blir bättre till imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0