Min helg

I fredags så var det nollning once again. Jag, Hannah, Ella, Jomme och Linnéa drog hem till Hannah för lite förkrök. Nice! Körde ölspel och blev lite runda om fötterna. Sen skulle vi gå till Trädgårn för at träffa resten av skolan.. Som tur var satte vi oss vid Bibblan för en kiss-drick-rök paus och då fick vi reda på att de var vid Berzan men var på väg mot Engelska, nära och bra.. Efter några mer öl och häng vid engelska skolan försvann de flesta mot olika håll. Vi drog vidare till trädgårn. Sen skulle vi på nollning vid Ånestad, hann komma dit och där stod typ 50 pers och väntade på bussen. Dvs den nollningen var över. När bussen kom så tryckte sig alla in på bussen som redan var full (typ). Busschafören vägrade åka, sen gick alla av typ.. (Inte vi) och då åkte den, wohoo! Då drog vi vidare på fest i Abisko. Nice.. Hungrig.. Sen gick vi hem till Hannah och åt makaroner, det var gott.. Och efter makaroner så drog vi till 5-tastes och åt pizza. Matvrak.. Vi sov hos Hannah, och innan vi somnade låg vi och berättade spökhistorier.. Hannah berättade att det brukar/brukade spöka i hennes kök runt kl 2 på natten. Jag skulle höra ifall jag hörde något, men jag somnade visst..

Igår var jag hemma hela dagen, vila, sov, vila osv. På kvällen såg jag på tv, satt vid datorn och åt godis. Inget mer med det.

Idag så gick jag på invigningen av Tornet (Linköpings högsta byggnad). Stod i kö i 30 minuter, blev bjuden på kaffe och godis. Schysst! När jag väl kom upp 64 meter över marken fick jag se en jävla fin utsikt. Såg nästan enda hem till mig. Såg lägenheterna i Johannelund, såg allt.. Vattentornet <3 Fint som fan var det.  Sen gick jag på stan. Nu är jag hungrig och väntar på mat..

Sen ska jag städa, för det behövs verkligen.. Och leta reda på skolpapperna jag har lagt på diverse ställen.

Tack för mig :)

Schysst utsikt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0