Måndag.

I går gick jag och lade mig runt 22. Trött och dan släcker jag lampan 22 minuter senare. Men endå somnar jag inte. Fan. Känns som jag låg vaken hela natten, då jag bara vred på mig, svettades som fan. Senaste gången jag kollade på klockan var den över 4. Usch.. Vaknade istället i morse och frös som fan.

Tog en ipren och drog till skolan, galet trött, men det funkade. Väl hemma slängde jag mig i säng, sov tills för en timme sedan. Vaknade med hosta, snuva, värk och bajs. Jag hatar detta.. Hoppas det blir bättre i morgon. Jag tycker bara det är så skrattretande att behöva bli förkyld/sjuk när skolan börjat.. Hehe..

Som sagt, hoppas det blir bättre i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0