Det kommer, det kommer

Dålig uppdatering under sommaren har jag märkt, dåliga vanor. Nej men man kommer in i andra vanor när man går in på lov, dvs man sover mycket mer, gör annorlunda saker man inte brukar osv. Huller om buller, upp och ner!

I fredags så åkte vi ju till Varberg, hade det nice, så jävla skönt att komma bort från Linköping, miljöomväxling är inte helt fel, kom hem lagen i lördags för att se Ken Ring på L´orient. Kvällen i helhet var schysst, kul att träffa folk.. Kom hem på söndagen, sov några timmar..

Ny vecka har tagits vid, igår var jag hemma, senare på kvällen träffade jag Freddy. Vi drog till trädgårn och softade vid berget, senare kom Lise och Sabina.

Idag har jag och Freddy käkat pizza fett. Och i kväll träffade jag Li :D Nice som fan, vi grillade, gjorde iq test och tog det lugnt.
Nyss hemkommen.

Min granne bjöd över mig på film, men jag vet inte om jag orkar. Gör jag det? Det blir kul ju, men jag är trött. Vi får se ;)

Ebbs & Li
Jag och Li en kväll i juli

Kommentarer
Postat av: Lina

Hemma hos mej :O :D haha :D

2009-08-05 @ 14:06:22
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0