Bergs slussar är hederligt

Guuddagens!

Tänkte börja med att berätta att jag precis har cyklat hem från stan i denna underbara värme, jobbigt värre men jag känner mig så duktig nu när jag har kommit hem och sitter i mitt svala rum. Men men. Igår så drog jag och Lise till Bergs slussar för att lyssna på Ulf Lundell med Freddy och Kim, samt resten av halva Lkpgs befolkning, nice var det, sitta på gräset längs kanalen med en bärs i handen och bara njuta av sommarn. Inte helt fel. Efteråt så gick vi till Kim, satt på hans balkong och chillade lite, sen somnade jag.. Vaknade klockan 7 i morse och kunde verkligen inte somna om, jobbigt.. Freddy och jag drog till Hemköp och handlade frukost.

Nu är jag hemma som sagt och sitter här och funderar vad jag ska göra resten av dagen. Klockan är ju inte alls mkt än. Vad jag ska göra sen får vi se, men nu ska jag gå ut och sola/bada.. Vill bli bruun. Men men det får vi se hur det blir med den saken.. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0