Bara smaken av halstabletten gömde sig kvar

Idag gick jag till skolan. Känns bra där va. Fick mitt schema bland annat, står lite fel saker på det. Men vem är förvånad? Det måste vara jobbigt att hålla reda för rektorn vad alla ska läsa o.s.v. De flesta har ju individuella scheman, iallafall i tvåan/trean? Hade fotografisk bild idag, första lektionen som jag valde att läsa. Verkar galet spännande, ska bli nice att få flyt på det där med kameran, att ta schyssta bilder you know... Funderar skarpt på att skaffa mig en egen sådan föresten. Vill inte snylta på pappas, slipper jag höra hur rädd han är om den (jag är också rädd om den, förstå?)..

Annars har jag sovit i några timmar efter skolan, skönt. Vaknade upp med en mindre skön huvudvärk. Brosan kom även hit. Han hade med sig en "getingfälla" Man skulle hälla i kattmat och saft i den.. Hahha hur äckligt låter inte det? Det räck väl med saft egentligen? Vem har inte fått getingar i sina glas på sommarfikat? Jaja. Hoppas getingarna flyger i den, och får sig förhoppningsvis en sista god måltid... Hehe.. Jag är så rädd för dem. Helt stört. Färgen.... Usch. Gul. Svart.

.
Ja hur beskriver man en sådan?
getingfälla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0