Va fan.

Förut ringde det hemma hos mig, jag svarade.. Samtalet var ifrån en man som hette Max och han sökte efter mig. Jag vart jätterädd, tänkte vad har jag nu gjort? Han berättade hur tacksam han och dom andra från det företaget var över att jag hade varit med i en gratisundersökning för ett tag sedan (jag deltog i den för då skulle jag få poäng till en hemsida där man får presentkort efter ett visst antal poäng).

Hursomhelst så skulle han ge mig två presenter som KOSTAR pengar, som inte var mindre än äppelcidervinäger (tror jag det hette) som skulle göra att jag minskade i vikt på ett bra sätt samt något annat skit som gjorde samma sak. 

Förihelvete jag är bara 18år era jävla as! Sluta ringa mig. Vill jag gå ner i vikt så tänker jag fan göra det på ett naturligt sätt, typ äta rätt och röra på mig mer. Fattar ni?

Önskar jag inte vore så rädd för telefonsamtal, att prata med främlingar alltså, då skulle jag fan be dom sluta ringa mig något mer. Men svag som jag är så sa jag åt han att jag ville tänka på saken (som jag redan visste att NO THANKS men tack anyways).. Nu ska han ringa om några dagar så nu gäller det för min del att bli lite mer modig. Jag ska fan bli det. Sen ska jag be han ESLUTA REENGA EMEEEEJ, SKAFFA EETT LIIEEV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0