Torsdag

Det blev en kort skoldag för min del idag. Hade mediapruduktion och därefter svenska. Drog till resecentrum och behövde endast vänta i 4 minuter. Good där ;)

När jag kom hem så åt jag mat, pasta carbonara (stavning?), ska nog äta mer nu för jag är fortfarande lite hungrig. Mat är fan det bästa som finns, eller iaf delad första plats med allt annat som jag tycker  är det bästa som finns?

Efter min andra lunch ska jag gå ut och sätta mig på en stol i solen och lyssna på musik..Ni vet när det inte blåser ute och det är varmt. Bara sitta och känna solen bränna i ansiktet samtidigt som du hör någon av dina favoritlåtar spelas i mp3n. Det är tammefan mig också en av de bästa sakerna som finns.
 
På tal om att sol/bränna/ansiktet så kom jag att tänka på sommaren. Nu är det inte långt kvar. Gud vad jag längtar, ska bli så jävla underbart. Det är verkligen på sommaren jag lever. Då är jag Ebba som mest.

Jag hoppas att denna sommar blir minst lika bra som förra sommaren (om man bortser från min farmors bortgång), men det tror jag knappast. För den var bäst, och om den bästa sommaren redan har varit kan ju inte en ny sommar bli bättre? Men man kan ju alltid hoppas.

s

Sommaren 08 - Den bästa sommaren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0