Sporre

I torsdags var det utgång med Li och några fler på Platens. Drog dock hem efter bara någon timme p.g.a en sak jag inte tänker säga här.

I fredags så grillades det vid Scandig med en hel kul folk. Sen gick vi vidare mot L'orient och Platens. Slutade med att jag hamnade i Ljungsbro.

Igår så vaknade vi upp någon gång av att Dennis alarm gick i ett. Drog lite senare mot Simon, satt i solen på hans trädgård, drack bärs och lyssnade på Nationalteatern. Underbart. Mot kvällen drog jag hem och såg det vackra landskapet genom bussen, tänkte på en del saker. Mot kvällen drog jag in till stan igen för att möta några kompisar, hamnade på L'orient ännu en kväll.

Idag sov jag ut, så jävla skönt. Har lite ångest nu dock att mitt rum redan är så stökigt. Jag städade det förra veckan och nu ser det redan ut som ett helvete. Men efterssom jag inte ska göra något speciellt nu på dagen så passar det ju utmärkt att städa rummet, om jag nu orkar? Ja det gör jag. Känslan när rummet är klart får mig att må bättre. En känsla av att man kan om man vill? Typ så.


Vad kommer nästa steg innebära?

Kommentarer
Postat av: Jenna

Tack så mycket för kommentaren i min blogg! :)

2009-04-05 @ 20:46:06
URL: http://jennaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0