Så det ska va.

Tja!
Lite sen idag. Försovit mig. Svårt att gå upp. Kaffe. Det hjälper. Nu är jag pigg! Kaffe är livets vatten.Det behövss en kopp på morgonen för att vakna ordentligt. Jag gillar känslan av att efter ha druckit kaffe sitta i bussen/bilen på väg till skolan. Vet inte riktigt varför, men det är härligt på något sätt.

Snart ska jag bege mig mot skolan. Har två lektioner till. Men innan jag åker till skolan måste jag fylla i ett papper angående vilken inriktning jag ska välja till hösten. Journalistik. Passar mig mer än den andra. Yes.

Ikväll taggar jag för utgång. Jag följer förmodligen med Li och c.o ut. Platens! Kan bli kul! Dock så jävla dyrt och det är ju trots allt en dag imorgon också. Men en av mina största svagheter är att säga nej, till något jag verkligen verkligen vill..  Det ordnar sig väl :) För det är så det ska va!


Advance Patrol - Jag finns här med er nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0