Poet? Jag vet!

igår drog jag till Lise @ night, vi skrev poesi för fulla muggar. Vi hade även O.C, den såkallade ordcirkeln som grundades igår. Fan vad nice, ett nytt ord varje dag. Igår var ordet "välbehag" Anyways.

I morse vaknade jag vid 8 tiden, Lise hade redan gått upp. Hade inte sovit med något täcke i natt då vi somnade till Bombay Dreams igår, haha. Fan vad jag älskar att sova! =) Vi cyklade till skolan, det var skönt och även så himla vackert, allt har blivit så grönt där ute och man blir inget annat än glad.

Skoldagen har flytit på helt okej. Första lektionen var rätt schysst, fan vad onödigt att jag skriver det här, egentligen. Jag orkar endå inte säga vad det var för lektion.

När jag kom hem så gick jag ut och solade en liten stund, men blåste och jag frös. Då gick jag in i mina föräldrars säng och sov med lilla Hugo. Vaknade inte förens en timma sedan, och då åt jag, finally..

Lite svag uppdatering men det kan bli så ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0