Påskmat, Ljungsbro och fågeltanten

Igår var jag på inflyttningsfest i Ljungsbro, Kim har blivit stor och flyttat hemifrån! Fan vad nice asså. Det var kul! Han hade inga lampor så vi satt i vardagsrummet med tända ljus, mysigt va. Sen mot natten vart jag trött, och då somnade jag.

Idag vaknade vi vid tio tiden, blev lite häng på balkongen och spanade in tanten som matade fåglarna och senare bar det av mot Hemköp för att fixa frukost. Jag köpte en apelsinjuice och en Calippo (glass), dock tror jag att jag är allergisk mot glassen för det svider i munnen. Men det kan jag väl ändå inte vara? Inbillare, ja nåt sånt...

Nu tänkte jag hoppa in i duschen lite snabbt och sen gå ut på altanten och vara lite social. Idag kommer hela familjen bli samlad, inte ofta det händer. Kul ska det bli iaf.

Ett år sen min farmor var här. Känns så konstigt när det är högtider som vi firar och du inte är här. Din plats är tom, jag saknar din röst, ditt skratt och din energi som du hade. Mina minnen kommer alltid finnas här. Men det är så svårt att förstå det där ibland. Att jag aldrig mer kommer få träffa dig igen här nere på jorden. Ha det bra där uppe nu i påsk. Ät massor god mat och le åt mina motgångar jag stöter på, för det ordnar sig. <3



Krumme och Kim
Krumme och Kim i morse.


 


Kommentarer
Postat av: soulie

miss u

2009-04-11 @ 20:40:21
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0