Oj då, så det kan bli

I förmiddags när jag hade duschat och väntade på att gå till bussen så låg min katt Busen i sängen och sov, jag la mig i sängen jag med, det skulle jag inte ha gjort. För jag blev sjukt trött. Och på grund av min trötthet resulterade det att jag valade att sova i stället för att gå till skolan. Sjukt onödigt. Men jag är sån, eller kan vara sån rättare sagt. Men det går alltid att ändra. Med rätt sömnrytm så är det problemet löst.

Men jag kan ju alltid berätta för er om min konstiga dröm jag hade, väldigt flummig. Det började med att jag var på fest hos mig själv. Sen kommer massa folk, sen ska jag gå ut och möta några som inte hittade till mig. då mötte jag en klasskompis från min förra klass, och hon frågade om jag ville med och grilla. Sen träffade jag Blondinbella och hennes pojkvän Nils. Det var sjukt flummigt. Bella var sjukt trevlig och hon fick mitt nummer för hon skulle till Platå samma kväll och frågade om jag ville haka. Nils sa åt mig att jag inte skulle skratta för dom hade en noobvän som tog åt sig när jag skrattade åt ingenting. Men men, kvällen kom och det blev inget Platå för min del. Istället åker jag hem och går in i mitt rum. Och i min soffa sitter folk jag kände förr genom olika sammanhang, och en av dom ville att vi skulle gå ut och ta kort. Jag tror vi gjorde det. Det var min dröm det.

Sen när jag hade vaknat så drog jag till bussen mot Resecentrum för att möta Freedd. Vi tog 3:an till Hangaren. Det var som sagt nybörjarkväll, vi skata/inlinesade lite, såg på film, åt korv och skatade lite till. Jag lärde mig faktiskt att göra en Ollie! Fett nöjd är jag! Den är inte så jättebra, men det går ju alltid att finslipa. Jag ska bli drottning för fan..

På tal om skating. Ni måste kolla in denna video jag och Lise hittade på Youtube igår. Helt jävla sjukt! Crazy. (Bra låt också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0