Tutkut


Helgen gick fort, veckan gick fort, dvs hela påsklovet har gått fort. Så mycket men endå lite man har hunnit med. Jag klagar inte, nej inte på vädret iaf, för det har varit kanon. Har hunnit med att grilla, vara ute i solen en hel del och umgåtts med en hel del kompisar och så. Jahaja. Så det kan va, så borde det vara hela dagen och varje dag.

Igår så vaknade jag upp hos Elias efter en galet rolig utekväll på L'orient, den Albanska fotbollsföreningen hade hyrt stället men det var kul! Haha, iaf... När jag vaknat drog jag mig sakta men säkert hemåt. Satt i solen några timmar sen gick jag och la mig, vaknade och åt sen gick jag och la mig igen. På kvällen fick jag besök av Freddy, Flora och Elias! Vi såg på filmer, chillade, lyssnade på musik och sånt där. Nice

Idag har jag umgåtts mred Freddy, vi har spelat poker, eller jag har.. Blev medlem på Pokerstars idag (hoppas på tur i spel) så det var ju rätt så spännande, senare drog vi till Five Tastes och åt.
Ikväll har jag bara tagit kort på lite prylar som jag ska sälja på Tradera, och det är ju också rätt spännande. Men iaf..



Freedd
Freedd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0