Grillning i Hjulsbro

Igår så drog jag in till stan och mötte Simon och Freddy, satte oss på 55:an och dog en öl. Solen lös och det var en stämning av hopp i luften. Senare mötte vi Lise, Sarah, Ewe och Malin. Hörde med dom om dom var med på att grilla. Svaret blev... JA!

Vi drog till Hjulsbrobadet, in i skogen genom att följa en stig. Efter en stund kom vi till grillplatsen. Nice. Senare kom även Anton, Elias, Dennis, Budde (scout pyromanen), m.m. Men kul vare. Drack bärs, sjöng sånger och grillade korv. Fan vad härligt. Så det ska va. Men mot slutet av kvällen försvann en efter en. Tillslut var det bara jag, Lise, Ewe och Anton kvar. Då låg vi på marken och försökte somna. Det gick inte så jätte bra, fick all rök i oss.. Tillslut bestämde vi oss för att gå hem. Jag trodde jag skulle bli förkyld så ont i halsen som jag hade, men det var förmodligen bara all rök

Väl hemma så blev det spaghetti och kertsup (stavning?) Sen somnade jag, Ewe och Anton i min säng. Lise låg i soffan.

I morse vaknade jag av att jag bokstavligt talat höll på att falla ur sängen. Då skulle Ewe gå, jag följde henne till dörren. Sen gick jag upp och lade mig i mina föräldrars säng. Fick sova i några timmar, fet värt. När alla hade vaknat och var klara så kände vi hungern krypa fram. Då tog vi bussen till stan och åt på Ming, fyfan vad gott det var. Vi fick även heliumbalonger när vi gick förbi Pressbyrån, och rabatter på kaffe och bulle typ, schysst ju.

Nu är jag hemma, jag är jätte trött. Ja det är jag, som fan. Men endå. jag ska nog städa mitt rum lite, eller iaf ta upp smutskläder så det ser lite bättre ut.

För övrigt vill jag hälsa till min morfar. Hej Morfar, du är så snäll. Tack morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0