Wowowo!

Mamma väckte mig 08.40 i morse och sa "Ebba, vi ska vara på vårdcentralen om 20 minuter" så skyndade jag mig att klä på mig och sen åkte vi dit.
Träffade en jätte snäll läkare, samma som jag hade för några år sedan som sa att jag hade körtelfeber! Men nu är det såhär iaf: hon kände på mitt hjärta och sen kollade hon mig i öronen och i halsen, fick även ta stick i fingret, men allting visade sig som det ska vara! Wowowo. Kändes skönt! Men om det inte blir bättre (vilket jag tror det blir för jag känner mig okej nu) snart så ska jag få någon antibiotika. Hon kommer ringa mig på torsdag morgon och höra av sig.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Sovit i några timmar, ätit, sett på tv, pluggat spanska och så. Skönt.
Imorgon ska jag till skolan. Kommer bli nice tror jag.

my niggah

Hugo ville va med på bild, det kan jag ju inte säga nej till? :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Assåååå så himla söööööööööt! :D

2008-10-01 @ 12:04:31
URL: http://linneadruid.blogg.se/
Postat av: soulie

hallå ja saknar dig fan!

2008-10-04 @ 20:02:37
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0