Vilken dag..

Idag är jag trött, oplanerad och seg. Så kan det va ibland. Gick upp tok för sent i morse men det ordnade sig endå.. Har haft 3 lektioner idag : datakunskap, samhällskunskap och matte, den 4:e ska vi inte ens nämna.
På lunchen gick jag. max och Matte till Mc Donalds och käkade. Det var länge sen jag åt där. Mätt som ett as så traskade vi vidare mot Netto. Innan skolan väntade så träffade jag Linnea!
När jag hade slutat och var på väg mot Resecentrum så märker jag att jag har glömt mitt busskort där hemma (fick skjuts till skolan i morse), KUL! Alltid lika kul att glömma sina busskort, det är så det ska va, yeah right.
Fick låna Linneas mobil för att ringa pappa och be han om 13kr till bussen. Gick till hans jobb! Och det är ju där jag sitter nu, i skrivande stund.. Busigt va? Och ca 10 minuter efter att jag kom hit så ringer pappas mobil och det är ingen annan än mami som är på väg från Norrköping! Jag frågade henne om hon hade vägen förbi här, och visst för min skull kunde hon köra en omväg... Så snart kommer jag hem!
Om ni undrar varför jag är så seg på att uppdatera här så är det för att min dator där hemma funkar knappt. För det första så är det någon fel på våran internet anslutning, är jämt seg. Sen har den väl 1000 virus på köpet också, men ska försöka fixa det där, någon dag...
Imorgon ska vi till Lambohov med skolan, det är innebandy grejjs. Jiihuu Lennmark!
jag och linnea hos lise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0