uppdatering

Så det kan gå.

Sitter i Kafeterian nu och jobbar med en skrivuppgift i samhällskunskapen. Vi ska beskriva lagarna och reglerna kring media i Sverige, samt berätta vilka som kontrollerar dem. Känns sjukt jobbigt då den skall vara inlämnad på måndag och jag jämt skjuter undan det för att göra det i sista sekund, vilket gör att jag blir stressad och får panik, vilket slutar med att jag skiter i hela uppgiften. Okej, det där var mig fram tills 3 månader sen. Nu när jag har börjat om, med en ny chans så ska det bli andra bullar.. Låter fint va? Ja det är det.
Lyssnar på Guvenor Andy, och fick precis ett sms av Li att hon går nu ifrån Skylten där hennes klass har varit och fiskat, okej givetvis inte i Skylten men vid Skylten iaf. :p
Vi ska mötas på Resecentrum och äta french hotdog Wowoo. Längtar till ikväll!!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0