Skola / fika

Idag var det soligt väder igen, njutbart!
Åkte med min pappa till skolan idag, blev avsläppt i stan där han hade ett ärende att göra, då tog jag en promenad.. Gick förbi en speciell park där jag och Linnea satt en gång, ganska många störda minnen därifrån! Haha! :P
Har väl inte hängt något speciellt annars.. Förutom att jag skämt ut mig totalt, skickat ett sms till helt fel person och det blev rätt många missförstånd! :P Men det har ordnat sig nu, men riktigt skakis var jag iaf!!

Efter skolan så gick jag en snabb runda på stan med Linnea och Lise. Därefter upp mot H&M för att möta Britta! :D När jag hade mött henne så gick vi ner och fikade. Minns inte vad fiket heter, eller hur det stavas rättare sagt så jag skiter i att nämna det, yeah right :P Men det var riktigt roligt att träffa Britta. Vi kom fram till att vi inte har setts på över 1 halvår :O Det är ju sjukt länge sen.. Vi snackade mycket om skolan, livet, folk som förändras på dåliga sätt, kärlek och framtid.
Tog bussen hem sen vid 6 tiden och nu sitter jag här. Är väldigt trött och vill bara gå och lägga mig. Men klockan är inte så mycket än va. Haha.
Ha det bra . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0