Oh no

I natt kunde jag inte sova ordentligt, låg och vred mig hela tiden, vände håll på mig o.s.v, och så förbaskat ont det gjorde i halsen när jag svalde, och det gör det nu också för den delen. Jag är ledsen för att behöva säga det, men jag ska stanna hemma från skolan idag med, tänkte verkligen gå. Niama skulle komma och hälsa på mig idag ju! Jag har inte träffat henne på en månad och det är på tok för länge. Jag tycker att det är så himla orättvist. När jag för en gångs skull tycker det är kul att gå i skolan, inte vill missa något alls, då blir jag såhär sjuk. Så här dåligt som jag mått de här dagarna har jag nog aldrig mått när jag gick på Folkunga. Men hoppas jag blir frisk tills imorgon iaf.

Jaha, vad ska jag hitta på idag då? Det finns ju ingenting att göra längre. Men det blir väl att studera. Kanske går till Ekholmen sen och hyr en film. Eller något.
Jag städade som sagt mitt rum igår, det känns jätte bra att vistas där inne nu. Hittade 2 saker som jag letat efter: en tröja och så ett "nyckelband" med Bob Marley skrivet på som jag köpte i sjuan när jag och Linnea var i Stockholm! Alltid kul. Nu kan jag börja använda det och hoppas på att mina nycklar inte försvinner lika lätt i fortsättningen, wowo!

Ska slänga iväg ett mejl till min spanska lärare nu, ang provet jag egentligen ska ha om 1 timme och 40 minuter.

Uppdaterar säkert senare idag.

Kommentarer
Postat av: Soulie

krya på dig! och nu är jag hemma så vi kan ses när du kan (: puss på dig

2008-09-25 @ 13:56:06
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0