Vilket vackert väder, solen skiner idag.

Tjaa!
Idag så var det som vanligt skola.. Det var kul, åt till och med i skolan idag.. Det är jobbigt att gå ibland till matsalen, (Lagerbladet) därför är det ju lätt hänt att att man går till Resecentrum och köper kexchoklad och drick yogurt! ;)
Idag har jag varit med Linnea. Typ hemma här bara, sen nu ikväll så gick vi en promenad runt i Hjulsbro, sen mot Ekholmen till Hydro och sist men inte minst mot Grind-gatan för att ta bussen till Lise som har flyttat hemifrån idag! :D
Det är nice ju. Så det ska va! Hon bor jätte mysigt, är glad för din skulle Lise! :D Nu sitter jag här, kom nyss hem.. Och när jag precis hade kommit hem så kommer jag på att jag glömde mina kexchoklader i Linneas väska! Ha-ha! Fasiken vad jag är sugen på dem nu. Hahaha, men jag antar att det är så det ska va, man ska ju lida! :D Kanske ska gå upp i köket och se om det finns något annat att käka. Sen ska jag lägga mig, det ska bli så jävla nice att sova!!! Vet i fan vad mer jag har att säga..  Ludde fyller år idag också! :D Grattis på födelsedagen Ludde! ;D .. Jarrå, det är så det ska va.. Och nästa vecka så fyller Li också! :D Hur jävla nice är inte det då!? Många födelsedagar samtidigt, men det är kul ju!

Orkar inte skriva mer nu. Jag tänker så mycket på vad jag ska göra nu, imorgon och för resten av mitt liv. 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0