Gårdagen.

Tja!

Igår så drog jag hem till Li. När jag är vid rödljusen som finns vid henne så kommer jag på att jag glömt mitt legg där hemma, så bara att vända om, men en snäll mamma har jag iaf.
När jag väl kom til Li så möttes jag av henne, Linnea och Linus, senare kom Emelie Käkade, gjorde oss i ordning och förfestade lite! Sen bar det av till Kakan! Det var kul där, men Li och Linus var tvungna att åka hem, iof så mötte vi Li senare.
Jag och Linnea åker till stan, går in och handlar godis på Yngves medans vi väntar på Li. Sen går vi och möter Li vid Barcelona.
Först skulle vi gå in på Plaza. Jag vet inte vad problemet var men vakten frågade mig om allt som stod på min legitimation, namn, mellannamn, efternamn, personnummer samt fyra sista sista, oowh. + att jag var tvungen att betala för att hänga av min såkallade jacka som förövrigt är en tröja..
Vi drog till 55:an istället, för att ta en bärs. Sen gick vi tillbaka mot Plaza, men jag vet inte varför jag inte gillar det stället så mycket, kanske måste ge det en till chans..
Avslutade på Platens, det var mycket roligare och det var mer soft folk där nere. Wowo.
Vi tappade bort Li´s brorsa sent någon gång och Li hade hans mobil så vi drog och letade överallt. Och det roligaste var endå när vi kommer hem så ser vi Johan (hennes brur) ligger vid brevlådan i morgonrock och sover! HAHAHAHA. Ni fattar inte hur kul det var!

Aja. Snart ska jag till Linnea, det ska bli fett nice. Utgång ikväll igen. Ha det bra så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0