Fortfarande sjuk

Men mår betydligt mycket bättre.
Kände att jag behövde vara hemma idag med, för att bli frisk och pigg. Fryser dock inte idag som jag verkligen gjorde igår. Så imorgon borde jag kunna igår, det kan ju inte bli sämre iaf.
Har bara slappat idag, sett på tv demostration mot FRA lagen, ätit, druckit te, snackat med Linnea och Li. Blev allmänt pepp, ville bara göra något. Det är så himla vackert väder ute, man blir så lycklig utav det! Funderar på att gå en liten promenad sen för att omväxlingens skull. Har ju mest varit inne dom senaste dagarna. Man blir faktiskt lycklig av att vistas i naturen.

Ska städa mitt rum idag också, en gång för alla, alla för en ni vet. Jag ska det! Det kommer verkligen kännas bra när jag väl är klar med det. Det kommer även bli lättare för mig att hålla ordning på saker. Hoppas jag hittar min Samhällsbok och annat smått och gott jag har letat efter också.
Ska plugga massor ikväll också, har spanska prov imorgon. Wowo! Men det kommer ju gå bra, det vet jag.
Nu ska jag kolla på bilder, bilder ni vet som betyder något, som får en att tänka tillbaka på dessa bra dagar vi upplever ibland.. Det ska bli kul!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0