Uschaanimeeej

Jag mår inte bra. Jag kräktes nyss, mitt huvud värket och min mage skakar på något slags sätt. Men så kan det ju gå efter en galen fredag.. Orkar inte berätta så mycket från igår, drog ut iaf. Det var rätt kul faktiskt.
Jämt när jag är bakis så vaknar jag fet ttidigt. Men jag är inte pigg, jag ska nog lägga mig snart. Hoppas jag vaknar om flera timmar och inte något bakis alls. Det vore något för mig. Det borde finnas specialerbjudanden att man kan få köpa  en godis, och när man ätit den så är man inte bakis. Ajust det. Det finns ju bakis tabletter.

Jag kollar ut nu, solen skiner på träden. Rent ärligt talat, så ser träden ut som guld. Det är vackert. Jag vill gå på promenad i skogen. Men jag varken orkar eller kan nu, för jag ska sova. Jag behöver vila..
MMen vi hörs. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0