Tisdag

I morse var det extra svårt att gå upp,  kände bara för att ligga kvar i sängen och sova ut. Men jag tog mig själv i kragen och gick upp.
Väl i skolan så rullade allt på som vanligt. Började lektionen med spanska, sen  medialektion, lunchade på Snabbt och Gott med Max och Lina.
Sen var det dags för svenska. Vi har arbetat med "reklam" så vi har jobbat några lektioner i smågrupper och kommit på en egen reklam, som jag, Lina och Jossan spelade upp idag, mycket skratt där, haha!
Sen var det arbetssätt och lärande, seg lektion men det gick.
Efter jag slutat så var jag kvar i skolan och snackade med Linnea, mycket damp där! Jag är pepp nu. Det blir kul!
Kom hem för ca en timme sedan. Drack kaffe, duschade och nu sitter jag här och väntar på mina föräldrar som borde komma snart.
Vet inte vad jag ska säga mer, höstlov snart! Wowowo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0