Ska jag ?

niamajag och li
Jag vet inte vad jag håller på med egentligen, tänkte lägga upp lite bilder i bloggen för att det kanske skulle bli en gnista roligare att läsa, men min dator är så seg, och jag vet inte ens vad jag ska lägga in för bilder.
Jag är sjukt trött också, det är nu jag bara vill gå och lägga mig. Men jag har kommit överens till en grej, att från och med nästa vecka så ska jag INTE sova på dagarna något mer! Så om jag vill kan jkag ju sova för sista gången en stund nu.. Eller så kan jag ju träna lite på att hålla mig vaken! Fast egentligen, vadå träning? Allt går bara man har lite vilja..
Jag kan inte fatta att det är höstlov snart! Idag är det den 19:de oktober, och det var sommarlov nyss.. Jag hänger inte med, tiden går så fort!
Men som sagt.. Ska jag ta en liten tupplur eller ej? Kan ju sova en stund, eller vila. Ofta jag ens orkar sitta och skriva om det. Vilket i-lands problem jag har. Eller något.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0