Ny vecka, nya möjligheter

Det är ju bra! Tyvärr är det rätt grått ute idag, men det gör inget.. Jag gick aldrig och la mig igår på eftermiddagen, vilket  jag beundrar mig själv över sjukt mycket! :D. Nu är det ju en ny vecka som börjar, dvs att jag inte ska lägga mig på eftermiddagarna.. Önska mig lycka till för det här kommer bli tufft, jag är redan trött efter inte allt för många timmars sömn i natt. Jag kunde inte somna, var så pepp, låg och lyssnade på bra musik, tänkte sjuka men så underbara tankar och var ännu mer pepp. Drömde inga mardrömmar i natt iallafall.
Har haft samhällskunskap nu, klockan 10 är det engelska för de som har det, men det läser ju inte jag. Jag funderar på att gå och lägga mig i en soffa istället. Eller får jag det? Tänk om jag inte somnar ikväll? Öhm, vi får se om jag gör det.
Nu är det bara en vecka kvar, sen är det  (sommarlov tänkte jag säga) höstlov. Kul! Den här veckan kommer nog gå fort eftersom man har så mycket att se fram emot, bland annat att vi ska få skolkatalogen den här veckan, vilket jag längtat till i månader nu! Jag vet exakt vad jag ska göra när jag får min skolkatalog, men det tänker jag inte säga här!  Busigt va? Det finns nog bara en person, kanske två som skulle kunna gissa vad det är jag ska göra. Hähä.. Fast det spelar ingen roll endå.
Jag har ingen arning om vad jag ska göra idag, måste iaf veta det innan jag kommer hem så jag inte blir rastlös och går och lägger mig. Så ska det inte va.
Nu när det är höst ute, när årets mörka tid har tagit vid, blött och det blir mörkt svin tidigt, det är då jag blir som mest sugen på att resa. Just nu saknar jag Marocko, vill lätt dit igen. Det ska jag! Kommer bli fett :D
Ain Diab, Casablanca
Stranden Ain Diab, Casablanca
<3
Ain Diab
usch
Jag  på stranden, med sand i hela ansiktet. He-he
twin center, casablanca, maarif
Twin Center i Casa
Jag,Sofia och Inez
Jag, Sofia och Inez på en stor marknad
:)
En förmiddag låg vi och solade på tak-terassen, fett mäktig känsla. Tog det här kortet då, man ser bland annat en skolgård, moskén och massa lägenheter
:)
Ser inte det här sjukt härligt ut? Rida längs stranden, i solnedgång.. Långt hemifrån

Nu har jag drömt färdigt och märkt att en hel klass ska ha lektion här. Bäst att dra.. Marocko <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0