Mellan fyra väggar allting är sig likt.

Jag vet inte vad jag ska skriva.. Kan ju beklaga mig för dålig uppdatering, men så är det ju när internet lägger av helt plötsligt. Men det är så det ska va ju, eller inte.
Vad har hänt de senaste dagarna då? Inte mycket, trött som ett as har man varit iaf, men så blir det ju när årets mörka tid tar vid.

Men jag har en sak jag vill få sagt, jag har en vän, som betyder mycket för mig, hon kan få mig att skratta 24/7, hon är en slags Gangsta Boo. Whatever, denna tjej är söt och bäst på alla slags test jag lovar.
Idag fyller du år, och jag fäller en tår, 18 år. <3
Hoppas du har haft en bra födelsedag, beklgar att jag inte kunde komma. Hoppas vi kan ses snart <3
 

Kommentarer
Postat av: soulie

OH OH OH FAN VAD JAG SAKNAR DIG EBBA FÖRFAN! Tack sötnos! JAG HJÄRTAR DIG SOM FAN ALLTID!

2008-10-19 @ 23:19:36
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0