Jobba

Hey! Idag börjar jag ju som tidigare nämnt att jobba. Mycket intresting, har redan börjat komma in i mina jobbarvanor, okej iaf tankar. Jag tänker väldigt mycket som person.
Gick upp för typ 20 minuter sedan. Har klätt på mig och så. Ska äta frukost bara och sen borsta tänderna, ja för efter det så är jag färdig. Satt min gamla ipod på laddning så jag hinner lyssna på en älskvärd låt på väg till jobbet.
Börjar jobba 07.30 idag, skönt det. Sen blir det ju 07.00, men det är ju bara några dagar jag ska jobba. He-he

Igår så var jag ute med Linnea! Vi drog runt lite överallt, bland annat besökte vi Linköpings höjdpunkt,  platsen som står för Linköping, som står för respekt, för glädje och allting. Det var så jävla mäktigt asså! Att stå nedanför vattentornet och kolla upp! Det såg ut som en slags pelare till ett slott som aldrig tog slut. Fortsatte upp i himmlen mot rymden.

Nu hör jag att kaffet börjar bli klart. Utan kaffe en dag som denna skulle det inte vara lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0