I dessa dagar

Har inte uppdaterat på några dagar. Tänkte att jag kunde göra det nu. I tisdags så drog var det skola, sen spenderades resten av dagen med Linnea. Vi drog runt till olika ställen. Sen hamnade vi på Resecentrum. Väl där fick vi en spontan idé att gå och hälsa på Skogs Ludde Låda! Han har varit sjuk jävligt länge, så vi drog förbi han och hälsade på och så! :D Det var kul! Mindre kul att gå hem från T1, fast fick låna cykeln av Linnea så jag kunde cykla från Vidingsjö.
Dagen därpå kände jag mig sjuk.. Så jag var hemma från skolan, var det idag med. Men i eftermiddags kände jag mig frisk och rastlös. Därför drog jag ner till stan och mötte Linnea! Vi gick en promenad och sådär. Sen hoppade vi på bussen mot Ekängen. Vi gick och satte oss på en bänk vid en badplats och kollade ut över Roxen. Det var en mäktig känsla. En värld full av liv!
Sen drog vi tillbaka till Resecentrum för att ta 14 mot mig. Chilla lite och sen gick vi till Ekholmen. Mysig dag faktiskt :)
Imorgon ska jag till skolan och sen är det helg-->lov! Det ska bli så jävla kul och skönt med lov! :D
En värld full av liv.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har hittat resa för 4000 till Gambia 1 vecka. Exlusive hotell, men det går ju att fixa. Jag ska börja sparaaaaa :D

2008-10-24 @ 10:12:30
URL: http://linneadruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0