Don´t help me, i´m not in need

Igår så serverade jag mina föräldrar kaffe, det uppskattade morsan, hon blev glad, jag blev gladare!
Sen kom Linnea hit och vi drog ut till Hackefors. Satt på ett berg och kollade på utsikten, stjärnorna och snackade en himla massa och drack kaffe! Så jävla värt! Drog hem efter några timmar, såg på South Park och Viva La Bam, dessa två pogram får mig att lägga mig sent. Men kan inte slita mig och det är ju faktiskt lite så det ska va.
Fast i morse så höll jag nästan på att missa den lektionen jag sitter på nu (datakunskap), mamma kommer in till mig 07.30 och frågar om jag inte ska gå upp, jag vill sova... Men nae varför ska jag sova? När jag kan gå i skolan och träffa mina kompisar, waste of time!
Jag tycker veckorna går så sjukt fort, tycker inte ni det? Allvarligt talat så känns det som sommarlovet tog slut för högst två veckor sedan, men i själva verket är det två månader sen.. Man hinner inte med allt man borde, prioritera? Vad är det? Vem vet.. Din morsa kanske
Har 3 lektioner kvar idag, samhällskunskap, matte och arbetssätt och lärande, prov.. That sucks! Det suger! But it dosen´t smell so I should be happy.. But I´m happy.
Jag är verkligen det, tror jag. Inget att klaga på, eller?

Viva la Bam

soouth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0