Det kunde ha varit

tandläkarväder

Men så är det inte, det är klarblå himmel, verkligen jättefint. Dock så ska jag alldeles strax åka till tandläkaren. Känns mindre lockande, min största skräck ni vet. Usch vad rädd jag är för tandläkaren, sedan några år tillbaka. Har aldrig varit det innan det hände. What ever. :(

Sen ska jag skynda mig tillbaka mot skolan och träffa min klass såklart, vänner och inte plågas genom en lång skoldag, älska infokomp!

Igårhände väl inte så mycket, skolan var underbar iaf, vackert väder o.s.v. Kom hem någon gång runt 4 och då drog jag till Ekholmen och träffade Armin en sväng. Slappade resten av dagen, lade mig sent. Tyvärr.

Men nu måste jag gå och borsta tänderna det är ju ett måste om man ska träffa pedanta tandläkare.
Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände hos tandläkaren?

2008-10-07 @ 14:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0