Dashboard and a dirty town

I fredags blev det höstlov. Och det firade jag med Linnea. Vi drog runt till diverse ställen, sen åkte vi förbi Linnea och hämtade hennes dator för att bege oss hem till mig för att kolla på film. Trainspotting såg vi. Den var mycket bra.
Igår så träffade jag Linnea igen, vi drog ut till Vidingsjö skogen bland annat. Det var värt!


Idag vaknade jag klockan 13.04 typ, men om jag ska vara ärlig så var klockan bara 12.04 för jag hade inte ställt om den. Kändes riktigt skönt ska ni veta att få sova länge för att sedan vrida tillbaka klockan en timma. Höhö!
Ja vad har jag gjort sen dess då? Typ ätit mat, suttit fastklistrad vid datorn, druckit kaffe och jaa. Inte mycket mer. Ska städa rummet, men jag vet ärligt talat inte om jag orkar. Eller jo orkar gör jag säkert, eller? Men vill jag verkligen städa rummet idag? När jag har hela lovet på mig att städa det? Orka ens sitta och skriva om jag ska städa mitt rum eller inte. Det är ju inte första gången jag gör det. Skitsamma

Imorgon ska jag jobba på pappas jobb som jag jobbade på i somras. Det blir 3-4 dagar (inte bestämt ännu) Vilket ska bli nyttigt och kul. Jag behöver verkligen göra något sådant, inte bara för att jag kommer få en liten slant, även för att jag måste lära mig att vrida tillbaka på dygnet, ta vara på livets dagar o-s-v. Jag kommer ju jobba från 07-16 vilket  betyder att jag måste lägga mig i tid, gå upp tid och sen när jag väl slutat jobba kunna njuta av känslan av att vara ledig.
Jag är helt säker på att jag kommer uppskatta att gå i skolan mer också.. Haha

Jarrå. Det får väl duga för tillfället. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0