Vardagen tar vid.

Nu är det slut på lovet, slut på softa tider. En ny tid börjar.. Det lär bli mlite annorlunda nu, eftersom jag har satt några mål på mig själv, eller såkallade löften.
Hoppas det går bra. Det kommer kännas så himla skönt sen iaf om det går som det ska.. Jaja!
Asså seriöst talat så hänger jag inte med i tiden. Den går för fort asså. Nyss var det sommarlov och nu är det den 3:e november.. Nästa månad är det jul. Sen är det vår, och till slut blir det sommar. Wowowowo! Nej men tiden går faktiskt så fort för mig.
Den gångna helgen har jag varit ute lite. I fredags skulle det bli utgång, började kvällen hos Sarah, sen gick vi till någon annan fest. Blev ingen krog för oss, lika bra.
I lördags så drog jag in på stan med Li, käka på Burger King, senare åkte vi till Ljungsbro för att fira Simon som fyllde 18 år. Grattis Himon! Drog till Linnea i slutet.
Igår har jag bara softat hela dagen, från morgon till kväll. Hela dan varje dag! Det behövdes. Drog ut långt ute I Tinnerö nästan vid Mjärdevi. Det var harmoniskt. Älskade <3 Man blev glad. Nu blir jag glad, men jag ska chilla nu.. Ibland måste man faktiskt. Det är sant.

Jag slår nu rot som ett träd under solen
Är nu gud som sitter själv uppe på tronen
Sköt om ditt rike här nere på jorden
Lotusblomman, det är dags att börja blomma


harmoni


Kommentarer
Postat av: soulie

älskade? VEM?! tror du har lite o berätta för mig ;D puss!

2008-11-04 @ 00:00:53
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0