Torsdag

Hade svårt att gå upp ur sängen i morse. Jätte svårt, så jag låg och snoozade för länge, tänkte att mamma skulle till stan idag som hon brukar åka på förmiddagarna, ja så jag tänkte att jag kunde åka med henne till stan och gå därifrån till skolan. Men det kunde jag inte för hon skulle vara hemma och fixa i huset, fick skynda mig till bussen på tom mage, men det gick rätt bra endå, woho!
När jag kom till skolan så var det dags för spanska prov, det gick nog inget vidare. Men hoppas på ett G iaf.
Efter provet var det dags för lunch, gick till BQ med Sarah, Lize m.f
Och nu skiner solen och jag står mitt i den, jag är så lycklig för att jag har dig som min vän.
Snart är det helg! Fett taggad, det blir en party helg. Haha. Fett sugen på att festa ju! Det kommer bli fett. I hope, so do you.

DAGENS VILL HA: sprit.
DAGENS KLÄDSEL: mjukisar, linne, tröja
DAGENS SMINK: typ inget
DAGENS FRISYR: utsläppt, lite lockigt, otvättat
DAGENS HÄNDELSE: fick fribiljetter till Lorient imorgon, om det räknas?
DAGENS LÅT: ingen än så länge.
DAGENS PLANER: plugga till spanska provet imorgon 
DAGENS SAKNAD: sommaren
DAGENS DUMMASTE: skyller på Emlil i Lönneberga
DAGENS SJUKA: tröttheten
DAGENS DROG: ciggis
DAGENS ROLIGASTE: att jag har damp, fast det kanske inte är roligt?
DAGENS FAVORIT: corner blå
DAGENS KÖP: tuggumi
DAGENS GODIS: inget
DAGENS DRYCK: vatten.
DAGENS LÄSNING: bloggläsning.
DAGENS HUMÖR: glad och seg
DAGENS SMS: det ni hihii *fnissar busigt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0